Čtvrtek 28.03.2024

15:06

reklama

Marta Jandová: Když jsem byla malá, „utopila“ jsem lyži v řece, nikdy se nenašla

Do hor se jezdí za příjemnými zážitky, lyžovat a užít si trochu té pohody v přírodě. Do severních končin se rozjeli odreagovat David Kraus, Marta Jandová s manželem Miroslavem, Iveta Vítová, Berenika Kohoutová s přítelem Kryštofem a letošní Česko-Slovenská Miss Klára Vavrušková s přítelem Vlastimilem. Co je všechny spojilo dohromady? Kromě příjemně stráveného víkendu, oslavili také první narozeniny Aparthotelu Svatý Vavřinec v Peci pod Sněžkou.

Strávit víkend v malebném srdci Krkonoš, přímo v Peci pod Sněžkou, je pro někoho jako sen, jiný by se raději vyhnul turisticky zalidněným místům. Ale strávit čas ničím a nikým nerušeni, není úplná utopie. Já miluju místa, kde je divoká příroda a domácí prostředí. Miluju sauny. Před dvěma lety jsem začal lyžovat. Hotely si vybírám podle toho, jestli tam může pes, protože mám rád procházky se psem. Tady si to vychutnala kontinentální buldogová Evelína opravdu vrchovatě, jsou tu dog friendly,“ řekl David Kraus.Ten si víkend na horách užil se vším všudy, a dokonce zazpíval na narozeninové oslavě Aparthotelu.

„Výhoda českých hor je v dostupnosti. Člověk v pátek večer přijede, užije si saunu a skvělou večeři, druhý den ráno jde na procházku nebo si zalyžuje, a když se rozhodne, je za chvíli zase doma,“ pochvaluje si Berenika Kohoutová. Pec pod Sněžkou je opravdu dobře dostupné místo. „Všimla jsem si, že poslední dobou se služby, které poskytují česká střediska, hodně zvedly a už se těm zahraničním začínají dost vyrovnávat!“ Dodala Berenika.

Večerní oslavu si chtěla také užit Iveta Vítová, která s rodinou ve „Vavřinci“ vlastní apartmá, ale odpoledne jí z televize narychlo odvolali na záskok moderování zpráv, tak se alespoň stihla s dcerkou vydovádět ve wellnesu a před cestou se dobře najíst.

Zpěvačka Marta Jandová má zase české hory ráda, protože jsou blízko a protože učitelé na sjezdovce mluví na děti česky.

Služby jsou skutečně na vyšší úrovni a návštěvníci mohou volit z benefitů, jako jsou vinotéka, wellness, obchody, dobrá dostupnost lyžařských vleků a další. Ideální je, když je vše pohromadě na jednom místě, což v případě Aparthotelu Vavřinec platí.Miluju restaurace i wellness. Je skvělé, když si to člověk zaslouží po poctivém ježdění na svahu. I když letos holt vynechám sport a budu se muset jenom cpát a opalovat a nechat se hýčkat,“ usmívá se Berenika, která je už v osmém měsíci těhotenství. Také naše Česko-Slovenská Miss Klára Vavrušková si přijela po soutěžích odpočinout. „Byla jsem nadšená z designových pokojů, moc mně chutnal salát s masovými plátky, obzvlášť příjemně nám bylo wellnesu, kde jsme měli vířivku jenom pro sebe,“ více vysmátá Klára prozradit ale logicky nechtěla.

Od Svatého Vavřince je to jen kousíček k vleku. Sněhu na lyžování ještě nebylo dostatek, a tak se hosté vydali na procházku zkoumat, jak se Pec Pod Sněžkou v posledních letech mění. Při tom si Marta Jandová zavzpomínala na svoje dětství, kdy jí uplavala lyže. Když mi bylo asi 7 let, půjčili mi naši od známých lyže. Jeli jsme se školou na školu v přírodě a byla tam malinká sjezdovečka. Jednou jsem ji šusem sjela, dole spadla, jedna lyže se odporoučela a sjela do řeky. Už jsme ji nikdy nenašli,“ vypráví Marta Jandová. David Kraus se také netajil svými zážitky z lyžování. Zastavil prý už několik vleků a na kotvě má pár kaskadérských zážitků. Jsem začátečník, a když mě kamarádi vyvezli se srandy na červenou, šel jsem jí dolů radši pěšky,“ zavzpomínal David Kraus.

Slavnostní den si VIP hosté užili naplno. Po obědě někteří zapluli do sauny, další do vířivky nebo na masáže, odkud se nikomu moc nechtělo vylézt ven. Popíjeli bublinky mezi bublinkami ve vířivce nebo v sauně, ovšem bez Bereniky, která již pít nesmí. Ta si alespoň vychutnala sladkou kompenzaci v podobě slavnostního dortu, když se vrátili na narozeninový program. Kromě koncertu Davida Krause se konala ještě přehlídka sportovního oblečení, které si hosté mohou zakoupit v prodejně uvnitř komplexu Svatého Vavřince. Po prvním roce se Aparthotelu daří dobře. „Služby ve Svatém Vavřinci fungují a máme od návštěvníků pozitivní ohlasy. Zejména restaurace Vavřinec a Krkonošské wellness se těší vysoké oblíbenosti a návštěvnost stoupá. Během tohoto roku jsme naše služby rozšířili o přírodní kosmetiku pro dámy,“ upřesnil developer Martin Kubík. Vize k postavení designového objektu přišla s touhou přinést do českých hor standardy, na které jsou lidé zvyklí třeba z alpských středisek. Nedávno jsme otevřeli venkovní dětské hřiště a chystáme otevření našeho Apres-ski baru. Cílem bylo vytvořit místo, kam lidé budou rádi jezdit a kam se budou rádi vracet. Přinesli jsme do českých hor nový typ ubytování a jsme rádi, že se myšlenka povedla realizovat. I proto jsme se rozhodli v tomto úspěšném modelu pokračovat a chystáme dva další horské designové projekty,“ řekl Martin Kubík.